Świdnica,
ul. Parkowa 8
Jak mogę zarezerwować termin wizyty?
Wizytę należy zarezerwować z podaniem numeru bonu (znajduje się w dolnej, prawej części zaproszenia):
* kontaktując się telefonicznie (Tel. 697-888-788)
* osobiście w recepcji gabinetu- Parkowa 8, Świdnica
Czy mogę zmienić termin wizyty?
Tak, termin rezerwacji można zmienić/ odwołać najpóźniej 3 dni przed umówioną wizytą. Odwołanie/ przełożenie wizyty w późniejszym terminie lub nie pojawienie się na wizycie skutkuje potrąceniem z bonu wartości umówionej wizyty
Mam bon na wiele usług/ wysoką kwotę. Czy muszę zrealizować go w jeden dzień?
Nie, realizację bonu możesz rozłożyć na kilka wizyt.
Jeśli jednak masz ochotę, możesz zrealizować wiele usług jednego dnia.
Na co mogę wymienić bon kwotowy ?
W ramach bonu kwotowego można korzystać ze wszystkich usług dostępnych w Yasumi w cenach regularnych.
Jeśli wartość wybranych usług jest niższa niż wartości bonu, resztę możesz wykorzystać podczas kolejnych wizyt.
Jeśli jest wyższa- dopłacasz różnicę.
Bonu podarunkowego nie można wykorzystać na zakup innego bonu podarunkowego lun kosmetyków w salonie.
Kiedy mogę zrealizować bon?
Data ważności jest podana na bonie.
Mam bon na zabieg/ masaż, do którego występują u mnie przeciwwskazania. Czy bon przepada?
Nie, po konsultacji z terapeutką Yasumi zmienimy zabieg na inny o tej samej, mniejszej, lub większej (za dopłatą) wartości.
Podaj nam ważne informacje zdrowotne informacje podczas rezerwacji abyśmy mogli zaproponować odpowiedni zabieg.
Bon należy zabrać ze sobą w dniu wizyty i okazać go przed skorzystaniem z zabiegu.
Bony nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na gotówkę.
Bony nie łączą się z żadnymi promocjami i kuponami rabatowymi.